Witamy na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z oddziałami integracyjnymi w Pudliszkach. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje na temat naszej szkoły.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset
GodłoHerb

#szanuję - nie hejtuję

W związku ze zbliżającym się Dniem Bezpiecznego Internetu, zapraszamy uczniów klas IV-VIII oraz III gimnazjum do udziału w konkursie „#szanuję - nie hejtuję”.

Konkurs polega na przygotowaniu plakatu lub komiksu za pomocą dowolnej techniki. Jego celem jest promowanie postawy przeciwko cyberprzemocy.

Regulamin i szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

W razie pytań proszę zgłaszać się do p. Karoliny Rzepeckiej lub p. Jagody Grzelczak-Serwatki.

 

Zachęcamy do udziału w konkursie! Pokażmy, że cyberprzemocy mówimy „NIE”!

 

Cele konkursu:

-poprawa bezpieczeństwa poprzez poszerzenie wiedzy uczniów na temat zjawiska cyberprzemocy oraz form jej przeciwdziałania,
-kształtowanie postaw asertywnych wobec zjawiska cyberprzemocy,
-kształtowanie nawyków w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu,
-promowanie postaw uczniów przeciwko mowie nienawiści w Internecie,
-zwrócenie uwagi uczniów na konsekwencje stosowania cyberprzemocy,
-pobudzanie kreatywności uczniów.

 

Warunki uczestnictwa:

Konkurs adresowany jest do uczniów klas IV-VIII SP i III gimnazjum. Organizatorzy ustalają dwie kategorie wiekowe : kl. IV – VI oraz VII-VIII, III gimnazjum.

Technika:

- plakat lub komiks
- format A3 lub A2 (płaska)
- technika dowolna (np. ołówek, pastele, farby, flamastry, kredki, grafika komputerowa itp.)
- na plakacie może pojawić się hasło

Treść zamieszczona na plakacie musi odnosić się do tematu konkursu – artystyczna refleksja na temat cyberprzemocy, promowanie postawy szacunku w Internecie.
-pracę należy podpisać na odwrocie (imię, nazwisko, klasa).
-praca musi być wykonana indywidualnie i samodzielnie.
-prace należy składać u psychologa lub pedagoga szkolnego (gabinet 13 B w budynku nr 1 lub gabinet pedagoga
w budynku nr 2).

 

Termin:

Prace należy dostarczyć do 15.02.2019 r. Rozstrzygnięcie nastąpi w marcu 2019. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany terminu - wówczas informacja ukaże się na stronie internetowej szkoły.

 

Ocena prac:

Prace będzie oceniać Jury powołane przez organizatorów.
Członkowie Jury przy ocenie prac wezmą pod uwagę:
- zgodność tematu pracy plastycznej z tematyką konkursową,
- oryginalność podejścia do tematu i pomysł na pracę,
- estetykę i formę pracy – wartość artystyczną i techniczną pracy.
Autorzy zwycięskich prac otrzymają dyplomy i indywidualne nagrody rzeczowe. Prace będą wystawione na korytarzu
i zostaną własnością szkoły.

Data dodania: 0000-00-00 00:00:00
Data edycji: 2019-01-08 12:46:48
Ilość wyświetleń: 898

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych!
Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej