Witamy na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z oddziałami integracyjnymi w Pudliszkach. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje na temat naszej szkoły.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset
GodłoHerb

XX SZKOLNY KONKURS JĘZYKA NIEMIECKIEGO

XX Szkolny Konkurs Języka Niemieckiego odbył się 20.03.2025 r. Wzięło w nim udział 20 chętnych uczniów z klas 7-8 szkoły podstawowej. Konkurs odbył się w dwóch kategoriach:

A – grupa zaawansowana
B – grupa początkująca

Uczestnicy konkursu zmierzyli się z testem językowym sprawdzającym znajomość słownictwa, opanowanie konstrukcji gramatycznych, wiedzę o krajach niemieckiego obszaru językowego oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem. Najlepszymi uczestnikami okazali się:

Grupa A:

1. Zuzanna Nowak kl. 8a 36/60
2. Oliwia Wenderska kl. 8a 32/60
3. Laura Janowicz kl. 8a 31/60

Grupa B:

1. Zofia Paris kl. 7b 43/60
2. Maja Bzdęga kl. 7b 25/60
3. Olga Harendarz kl. 7a 24/60
     Nikola Rybka kl. 7a 24/60

 

Ww. uczniowie otrzymają dyplomy i nagrody zakupione dzięki pomocy finansowej Rady Rodziców. Zostaną one wręczone podczas uroczystości zakończenia roku szkolnego. Serdecznie gratuluję zwycięzcom, dziękuję wszystkim za uczestnictwo i zapraszam do wzięcia udziału w następnych konkursach!

Robert Dolata

Data dodania: 2025-03-26 11:54:37
Data edycji: 2025-03-26 11:56:05
Ilość wyświetleń: 51

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych!
Więcej informacji

Kalendarz

Kwiecień 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Dzisiaj: Sobota, Kwiecień 5, 2025
Bądź z nami
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej